Mushi Yose no Jutsu
Chakra: 0 Opis: Odrazu po narodzeniu każdy członek klanu Aburame zostaje złożony w ofierze robakom , które żywią się jego chakrą w zamian za pomoc w walce. Dzięki temu jutsu możemy sterować pewną ilością robali. Niezależnie od ilości umieszczonych robaków na ciele przeciwnika traci on 50 chakry co turę. Genin - 1.000 robaków Chunin - 2.500 robaków Jounin - 5.000 robaków S. Jounin - 10.000 robaków Anbu/Missing-nin - 20.000 robaków Sannin - 25.000 robaków L. Sannin - 500.000 robaków Kage - 1.000.000 robaków
Mushi Bunshin no Jutsu
Ranga: Genin Chakra: 500 x1 Opis: Tworzymy klona z robaków który może walczyć i wykonywać każde jutsu które znamy , jednak po jednym trafieniu zamienia się znowu w robaki.
Kikaichou no Jutsu
Ranga: Chuunin Ch: 2000 Opis: Atak za pomocą insektów, podstawowy ruch ofensywny klanu Aburame. Moze wyrządzić duże szkody. Bardzo ciezko jest uciec przed tym atakiem pojedynczemu shinobi.
Mushi Zetsudama no Jutsu
Ranga: Chuunin Ch: 4000 Opis: Jedno z lepszych defensywnych technik klanu Aburame. Polega ono na wytworzeniu ściany z insektów która chroni przed Ninjutsu i taijutsu. Ta technik jest znacznie lepsza niz wodnasciana czy sciana z piasku.
Mushi Kabe no Jutsu
Ranga: Jounin Chakra: 10.000 Opis: Technika trochę przypominająca Kaiten klanu Hyuuga. Jest to rozbudowany Mushi Kabe no Jutsu. Przyzywamy chmurę robaków która robi wokół nas obronny wir. Jeśli ktoś go dotknie zostanie pozbawiony połowy posiadanej chakry.
Konchuu Misikamu no Jutsu
Ranga : Sannin Chakra: 5000 Opis : Technika bardzo brutalna, polegająca na wysłaniu robaków, by weszły one do ukladu krwionosnego przeciwnika, by nastepnie robaki wyssały całkowicie chakre wroga oraz stopniowo zablokowaly przeplyw krwi i spowodowaly zawaly poszczegolnych miesni. Przeciwnik traci 10% podstawowej chakry co ture. Robaków nie można pozbyć się z organizmu kawarimi, ponieważ podczasz przenoszenia one przenoszą się razem z ciałem użytkownika.
Mushi Dama
Ranga: Legendarny Sannin Chakra: 50 000 Opis: Przywołujemy dużą ilość robactwa które wysysa całą chakre z przeciwnika powodując że nie jest on w stanie się ruszyć , wystarczy dobic.
|